تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,524 بازدید
  • بدون نظر
۴ ابزار تجارت الکترونیک وردپرس

بسیاری از صاحبان وب سایت ها به دنبال ابزارهایی هستند که می توانند مسائل مربوط به مدیریت وب سایت خود را با حداقل تلاش های دستی حل کنند. هر کس به دنبال یک افزونه است که  بتواند راه کار وب سایت شان را تغییر دهد .

 

داشتن ابزار مناسب هنگام کار در یک محیط شلوغ می تواند به شما یک سرگروه بدهد و صاحبان کسب و کار را به چیزهایی که مهم تر است، متمرکز کنید. ما یک لیست از پلاگین هایی که ایده آل برای کار بر روی یک وب سایت وردپرس هستند را به شما نشان میدهیم. در ادامه با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

Hummingbird

 

۴ ابزار تجارت الکترونیک وردپرس

 

اگر وب سایت شما بیش از هشت ثانیه بارگذاری می شود، بازدید کننده به طور متوسط از وب سایت شما باز می گردد. گوگل توصیه می کند که یک سایت بایستی در حدود دو ثانیه بارگذاری شود و اگر مدت زمان بارگذاری بیشتر شود ،رتبه بندی ضعیف موتور جستجو را به دنبال خواهد داشت .

 

Caching بهترین روش برای افزایش سرعت سایت شما است. عملکرد این پلاگین به این گونه است که این ابزار ابتدا کل وب سایت شما را اسکن و تجزیه و تحلیل می کند و سپس یک گزارش از هر یک از عناصر سایت را ارائه می دهد. شما می توانید وضعیت سرعت بارگذاری کلی وب سایت خود را ببینید و Hummingbird راه هایی برای بهبود هر عنصری که ممکن است سایت شما در آن وجود نداشته باشد را نشان می دهد.

 

Hummingbird برای وب سایت شما ذخیره، فشرده سازی و بهینه سازی را انجام می دهد. این ابزار درست مثل یک دستیار کمی است که هر وقت که در وب سایت شما مشکل سرعت ایجاد می کند، به شما اطلاع می دهد.

 

Salesmate

 

۴ ابزار تجارت الکترونیک وردپرس

 

Salesmate یکی از هوشمندترین ابزارهای موجود برای فروش و مدیریت کل خط لوله فروش است. این یک سفارشی سازی وردپرس CRM برای وب سایت شما را ایجاد می کند و با سایر ویجت ها و پلاگین ها در سایت شما هماهنگ می شود.

 

ادغام سایت WordPress با Salesmate منجر به افزایش بیشتر می شود . این ابزار ادغام با Gravity Forms Plugin را برای وردپرس ارائه می دهد که یکی از قوی ترین سازندگان فرم در بازار است. شما می توانید به راحتی همه فیلدهای لازم را ضبط کرده و مشتریان بیشتری را برای فرم فروش خود ثبت کنید.

 

Defender

 

۴ ابزار تجارت الکترونیک وردپرس

 

وردپرس یکی از رایج ترین انتخاب ها برای ایجاد یک وب سایت است و این واقعیت وردپرس را به یک هدف آسان برای سوء استفاده های اینترنتی می کند.هکرها می توانند یک ربات را طراحی کنند تا همزمان میلیونها وب سایت را در وردپرس آلوده کنند.

 

این پلاگین بهترین ابزار برای محافظت از وب سایت شما در برابر حملات بالقوه است. آن سایت شما را برای هر گونه مسئله امنیتی بررسی می کند و بلافاصله برای حل و فصل مسائل، تکه هایی را ایجاد می کند. حتی اگر حادثه هک شدن رخ دهد، حتی ممکن است به شما کمک کند سایت را رفع کنید. امنیت کلی وب سایتتان را با استفاده از از این پلاگین بهبود یابید.

 

Google Analytics

 

۴ ابزار تجارت الکترونیک وردپرس

 

گوگل آنالیتیکس یک سرویس ردیابی وب رایگان است که گزارش ترافیک وب سایت، تبدیل، رفتار کاربر و غیره را گزارش می کند. این محبوب ترین سرویس ردیابی وب موجود است. گوگل آنالیتیکس میتواند به شما نشان دهد که چه مقدار ترافیک وب سایت شما دریافت می شود، و موقعیتی که آن ترافیک از آنجا می آید، و چگونگی ارتباط بازدیدکنندگان پس از رسیدن به سایت شما را نشان میدهد .

 

شما همچنین می توانید داده های گوگل آنالیتکس را در فرمت های مختلف صادر کنید یا داشبورد دلخواه خود را ایجاد کنید که به راحتی اطلاعاتی را که می خواهید مشاهده کنید را فراهم می کند و به روز رسانی می کند .

 

امیدواریم مطلب امروز برای شناختن برخی از ابزار های موردنیاز تجارت الکترونیک در وردپرس کمک کرده باشد .موفق باشید 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده