تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,834 بازدید
  • بدون نظر

 

چگونه بخش وبلاگ سایتم را سئو کنم؟

 

در اصل وبلاگ نویسی یک استراتژی سئو،ابزار بازاریابی شگفت انگیز و بسیار سرگرم کننده می باشد.یک وبلاگ جدید به شما این امکان می دهد که انتخاب های هوشمندانه و استراتژیک داشته باشید.در این مقاله ما تعدادی نکات برای چگونگی ساخت وبلاگ برای شما شرح خواهیم داد.

 

انتخاب موضوع وبلاگ نویسی

 

در هر وبلاگ بهتر است موضوع را مشخص و تنها پستها و محتویات مربوط به آن موضوع بنویسید،به فرض مثال اگر وبلاگ سفر ایجاد کردید محتویات مربوط به سفر در آنجا بنویسید و مخاطبان شما سر درگم نشوند و به راحتی به مطلب مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

 

به کار بردن کلمات کلیدی مناسب

 

در اینجا لازم است برای وبلاگ خود کلمات کلیدی مناسب به کار ببرید پیشنهاد میکنم ذهن مخاطبین را از پیش خوانده و کلماتی انتخاب کنید که فکر میکنید بیشتر عموم جستجو میکنند.

 

بررسی ساختار سایت

 

اکنون بهترین زمان برای فکر کردن در مورد ساختار سایت است،حتما یکسری سوالات برای شما پیش میاد به فرض مثال چه دسته هایی وابسته به موضوع وبلاگ از محبوبیت بیشتری برخوردارند؟مهم ترین کلمات کلیدی مورد نظر شما برای رتبه بندی چیست؟

 

توصیه میکنم یک مقاله کامل در مورد هر یک از این کلمات کلیدی بنویسید و منتشر کنید،در اصل این پست مهم ترین مقاله یا بنیاد محتوا وبلاگ شما هستند.بنیاد مقاله یا کرنراستون هسته و جزء اجزای اصلی تشکیل دهنده مقالات وبلاگ شما هستند،این مقالات شماست که توسط موتورهای جستجو خوانده و بر اساس کیفیت محتوایی رنکدهی میشوند.

 

پستهای بعدی زیر بنیاد مقاله بنویسید و پیوند به این مقاله بزنید،با این کار برای گوگل مهم ترین مقالات وبلاگ خود را مشخص میکنید.

 

طریقه نوشتن اولین پست

 

حال نوبت انتشار اولین پست شما در وبلاگ است،وبلاگ شما ایجاد شد و پستهای دلخواه خود را به اشتراک بگذارید.

 

تصاویر و ویدئوها

 

یک وبلاگ موفق وبلاگی است که تصاویر و ویدئو داشته باشد.هر پست باید حداقل یک تصویر نمایش دهد،همچنین  گذاشتن فیلم های کوتاه یک استراتژی مناسب برای وبلاگ نویسی خواهد بود.به خصوص اگر در مورد زندگی شخصی خود وبلاگ نویسی میکنید انتشار تصاویر الزامی است.

 

بهینه سازی موتور های جستجو

 

قبل از منتشر کردن پستهای وبلاگی خود با استفاده از افزونه Yoast seo وبلاگ خود را بهینه سازی کنید،حتما یک عنوان سئو مناسب و کاربردی انتخاب کنید،عنوان سئو تاثیر زیادی در رنکینگ گوگل دارد و در جذب بازدید کننده کمک بساری به شما خواهد کرد.

 

ارتقا وبلاگ

 

استفاده از رسانه های اجتماعی بهترین راه برای دسترسی و رشد مخاطبان وبلاگ شما است.به همین دلیل بهتر است یک صفحه فیسبوک،اینستاگرام،توییتر ایجاد کنید.

 

علاوه بر استفاده از رسانه های اجتماعی میتوانید برای ارتقا وبلاگ خود یک خبرنامه دیجیتال  ارسال کنید،سپس مخاطبین میتوانند ثبت نام کنند و ایمیل هایی به پستهای وبلاگ شما بفرستند.

 

همواره آپدیت بمانید

 

مهم ترین بخش برای ایجاد وبلاگ علاوه بر تنظیمات،نوشتن اولین پست می باشد،توصیه میکنم وبلاگ خود را به روز نگه داربد و حداقل هفته ای یکبار پست جدید بگذارید و پاسخگو مخاطبین خود باشید و سئو وبلاگ را بررسی کنید و طبق مطالب گفته شده عمل کنید تا بتوانید وبلاگ مناسبی ایجاد و حفظ کنید.

 

موفق و پیروز باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده