تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,388 بازدید
  • بدون نظر

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

در این مقاله از ایکس اسکریپت قصد دارم تا به موضوعی بپردازم که لازم است تا تمامی وبسایت‌های وردپرسی از آن استفاده کنند. شاید بپرسید دلیل اینکه آپدیت و به‌روزرسانی خودکار وردپرس را غیر فعال کنیم چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت از آنجایی که همه ما در وبسایت‌های خود از انواع افزونه و قالب‌های وردپرسی استفاده می‌کنیم که هر یک از آنها نیز برای کاری مشخص تهیه شده‌اند ممکن است تا به نسخه به‌روز وردپرس سازگار نباشند و یا اینکه با به‌روزرسانی وردپرس بین افزونه‌ها و یا پوسته وردپرس اختلالی ایجاد شده و مشکلات ریز و درشتی رخ دهد.

بنابراین می‌توانید به‌روزرسانی خودکار وردپرس را غیر فعال کنید تا از اینگونه موارد جلوگیری کنید.

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

غیرفعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی وردپرس ابتدا به روت مکانی که وردپرس را در آن نصب کرده‌اید مراجعه کرده و کد زیر را در مکان مناسبی از فایل wp-config.php که به عنوان فایل کانفیگ وردپرس آن را می‌شناسیم قرار دهید.

	
define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

همانطور که در این قطعه کد مشاهده می‌کنید به هسته وردپرس دستور داده شده است تا در صورت انتشار نسخه جدید وردپرس آن را به‌روزرسانی نکند. حال از این پس هرگاه نسخه جدیدی از وردپرس منتشر شود دیگر سایت به صورت خودکار به‌روزرسانی نخواهد شد و می‌توانید پس از بررسی اینکه مشکلی در به‌روزرسانی پیش نخواهد آمد به صورت دستی اقدام به به‌روزرسانی وردپرس کنید.

کاربرانی که از افزونه ویژوال کامپوزر استفاده می‌کردند به دلیل اختلالی که نسخه جدید وردپرس با این افزونه داشت برای مدتی سایت آنها با مشکل مواجه شد و چیدمان صفحات آنها به هم ریخت که با برگشت به نسخه قبل توانستند مشکل را برطرف کنند، با به‌روزرسانی افزونه این مشکل رفع شده و مجددا آنها اقدام به به روزرسانی وردپرس کردند.

حذف پیام به‌روزرسانی وردپرس

اگر سایت شما دارای چند نقش کاربری مدیرکل بوده باشد ممکن است تا یکی از آنها با دیدن پیغام به‌روزرسانی وردپرس اقدام به آپدیت آن کرده و به دلیل وجود مشکل همین موضوع برای شما تکرار شود، بنابراین در ادامه قصد دارم تا به معرفی قطعه کدی بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا پیغام به روزرسانی وردپرس را از پیشخوان مخفی کنید و هرگاه که نسخه جدیدی منتشر شد خود اقدام به آپدیت دستی آن از طریق هاست کنید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

برای غیرفعال کردن نمایش پیغام آپدیت وردپرس ابتدا به ویرایش قالب خود مراجعه کرده و سپس کدهای زیر را در مکان مناسبی از فایل فانکشن(functions.php) قالب خود قرار دهید.

add_action('admin_menu','wphidenag');
function wphidenag() {
remove_action( 'admin_notices', 'update_nag', ۳ );
}

همانطور که در این قطعه کد مشاهده می‌کنید یک اکشن و هک وردپرس اضافه شده است که در آن به تابع هشدار و نوتیفیکیشن وردپرس دستور داده شده است تا پیغام مربوط به به‌روزرسانی وردپرس را از پیشخوان وردپرس حذف کند.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط