تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,983 بازدید
  • بدون نظر

روش های کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

 

روشهای مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی وجود داره و لازمه استفاده از این روش ها آشنایی کامل به این روش‌ها و استفاده مناسب ازابزارهای مورد نیاز در  حوزه کسب درآمد از اینترنت هست.

 

اگه واقعاً دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید و دنبال یک ایده مناسب هستین، اولین منبع همیشه خودتونین، یعنی باید ببینین چه چیزی را واقعاً بلدید تا بتونین اون مهارت رو به پول تبدیل کنین.

 

تا وقتی که ندونین هدفتون چیه، خوندن این مقاله یا وارد شدن به هر کسب و کاری براتون فرقی نداره.

 

پس اول هدفتون رو مشخص کنین. ببینید از دنیا چی میخواین؟بعد شروع به یادگیری کنین!والا وارد شدن به جاده ای که مقصد رو نمی دونین رسیدنی نداره!

 

خب اینجا در ایکس اسکریپت بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت رو با هم بررسی می کنیم تا انشالله بزودی شروع کنین و با یکی از این روش ها یک کسب و کار اینترنتی شروع کنین.

 

کسب درآمد از تلگرام

 

قطعا راه هایی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد. شما تا چه اندازه با این شیوه ها آشنا هستید؟ با ما همراه باشید تا با شیوه های طلایی کسب درآمد از تلگرام آشنا بشید.

 

بطور کلی از روش های زیر امکان کسب درآمد از تلگرام ممکن هست:

  • طراحی ربات تلگرام که نیاز به دانش برنامه نویسی دارد
  • طراحی استیکر که نیاز به دانش گرافیک دارد
  • پشتیبانی و فروش محصولات به مشتریان از طریق کانال ها و گروه ها
  • تبلیغات و کسب درآمد از بازدید تلگرام

 

در اینجا به مهم ترین راه های کسب درآمد از تلگرام و ایده های کانال تلگرام اشاره می کنیم. امیدوارم شما بتونین با توجه به علائق و امکانات خودتون یکی از این روش ها رو برای کسب درآمد انتخاب کنین.

 

پیش از هر کاری باید یک  ایده خوب برای فعالیت انتخاب کنیم. به این فکر کنید که در چه موضوع و کاری بیشتری تخصص را دارید.

 

اگر در زمینه آشپزی مهارت هایی دارید، ایجاد یک کانال یا گروه آموزش آشپزی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

روش دوم: کسب درآمد از اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران ایرانی هست. اما، این شبکه فقط یک رسانه برای تفریح، سرگرمی و کسب اطلاعات نیست. کسب درآمد از اینستاگرام یکی از قابلیت های مهم این شبکه محسوب میشه. در این مقاله قصد داریم شما رو با شیوه های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم.

 

  1. فروش مستقیم محصولات

اینستاگرام بیشتر با تصویر سروکار داره. این قابلیت باعث میشه کاربران بتونن با انتشار تصاویر محصولات خود به صورت مستقیم اونها رو تبلیغ کنن و به فروش برسونن.

 

  1. تبلیغات برای محصولات دیگران

در این شیوه افراد با شیوه های مختلف دنبال کننده یا همون فالور جذب می کنند و چون آمار بازدید از صفحه اونها بالا میره، از دیگران هزینه دریافت می کنند و محصولات اونها رو در صفحه خودشون تبلیغ می کنن. بدیهی است که چون فالور این صفحات بالاست تعداد افرادی که تبلیغات رو میبینن زیاده و یک منبع خوب برای تبلیغات محسوب می شن. از این طریق هم محصولات دیگران به فروش میرسه و هم خود شخص کسب درآمد میکنه.

 

  1. برند سازی

این شیوه برای خود صاحبان کسب و کارهاست. این افراد از شبکه تلگرام برای توسعه برند خود استفاده می کنن. در این شیوه محصول به طور مستقیم تبلیغ نمیشه، بلکه مشتری به محل اصلی محصول یعنی وبسایت یا فروشگاه اون محصول هدایت میشه. این روش بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنن، قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنن آن برند مورد نظر را هم معرفی کنن. در این روش گاهی از بازیگران معروف هم استفاده می شه.

 

کسب درآمد اینترنتی با تولید محتوا

 

محتوا یا کانتنت، یکی از ابزارهای  دیجیتال مارکتینگ هست که همه کسب و کارهای بزرگ برای جذب مشتری از این ابزار استفاده می کنند، در واقع شما می تونین با نوشتن یک مقاله یا محتوا بدون هیچ سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنین.

 

اگه بخوام ساده محتوا رو تعریف کنیم، محتوا > نوشته، متن، فیلم، صدا یا هر چیزی که بتونه یک پیام رو برسونه هست.

 

راه اندازی فروشگاه فایل

 

سایت های زیادی در این زمینه هستند که شما می‎تونید با ثبت نام در اون ها، فایلاتون رو برای فروش بذارید.البته درصدی از این مبلغ فروش شما به این سایت ها تعلق می‎گیره و مابقی به حساب شما واریز میشه.این سایت ها معمولا معروف و پر بازدیدن که باعث میشن محصول شما بیشتر شناخته بشه و بیشتر فروش بره.

 

درآمد دلاری

 

با توجه به وضعیت نابسامان بازار ارز در ایران و افت شدید ارزش ریال، این روزها بر کسی پوشیده نیست که روی آوردن به روش‌های کسب درآمد دلاری و ارزی چقدر می‌تواند شرایط اقتصادی شما را متحول کند. پیدا کردن شغل و راه‌های مختلف برای کسب درآمد کافی (چه مرتبط و چه غیر مرتبط با تخصص فرد) برای گذران زندگی، هر روز دشوارتر می‌شود و در شرایطی هستیم که افراد مجبورند برای ثابت نگه داشتن میزان درآمد خود ساعات بیشتری را کار کنند. در این میان قدرت خرید بسیاری از مردم نیز افت چشمگیری داشته است. یکی از راه هایی که می‌تواند در این شرایط، بسیار مفید و عاقلانه باشد تلاش برای یافتن روش‌ های کسب درآمد دلاری است. شاید در ابتدا تعجب کنید ولی حقیقت این است که تعداد این افراد هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و شما هم می‌توانید یکی از همین افراد باشید.

 

یکی از مرسوم ترین و قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری و ارزی در میان کاربران کامپیوتر و اینترنت استفاده از سایت های کلیکی یا PpC است. نحوه‌ی کار و کسب درآمد در این سایت ها اینگونه است که شما به عنوان کاربر باید بر روی تبلیغ، لینک و سایت بخصوصی که به شما معرفی شده است به میزان مشخصی کلیک نمایید و به ازای هر کلیک مبلغی دریافت کنید. این پول در واقع توسط سفارش دهنده پرداخت می‌شود زیرا این تعداد کلیک و بازدید باعث افزایش رتبه‌ی الکسا و بالا آمدن سایت آنها در موتور جستجوهایی نظیر گوگل می‌گردد.

 

اگر میخواهید از تبلیغات به عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری و ارزی استفاده کنید ابتدا نیاز دارید که سایت و یا کانالی با ترافیک و بازدید واقعی بالا در اختیار داشته باشید؛ سایت با محتوای انگلیسی جذاب و هدفمند. در واقع این میزان بازدید سایت شما است که مبلغ دریافتی شما را مشخص می‌کند. بنابراین در قدم اول تلاش نمایید مخاطبان خود را از روش‌های مختلف افزایش دهید. تنها در این صورت است که می‌توانید با دریافت تبلیغات درآمد ارزی خوبی کسب نمایید.

 

امیدواریم مسیر کسب درآمد خود را سریع پیدا کنید و درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید. 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده