تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,170 بازدید
  • بدون نظر

خیلی از دوستانی که قصد راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی را دارند، از ما می‌پرسند: هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟ خب در پاسخ به این سوال معمولا میگوییم از بودجه موجود در کارت بانکی شما تا بی‌نهایت! اما واقعا هزینه طراحی سایت با استفاده از وردپرس چقدر هست؟ چقدر هزینه نیاز هست تا بتوانیم یک وب‌سایت وردپرسی راه‌اندازی کنیم؟

توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم در مورد سایتی صحبت کنیم که توسط خود شما از صفر تا صد راه اندازی شود نه اینکه هزینه‌های چند میلیونی به شرکت‌های طراحی سایت پرداخت کنید و آن‌ها یک وبسایت برای شما طراحی کنند!

هزینه طراحی سایت

در این مطلب می‌خوانید:

  • هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟
  • اول از همه: آموزش، آموزش و آموزش!
  • خرید دامنه
  • خرید هاست (میزبانی وب)
  • هزینه خرید قالب وردپرس
  • هزینه خرید افزونه‌های مورد نیاز وردپرس
  • جمع‌بندی کلی

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟

خب بیایید هزینه‌های مورد نیاز برای راه اندازی یک وب‌سایت با وردپرس را تخمین بزنیم و ببینیم برای راه اندازی یک وب‌سایت در عمل باید چقدر موجودی در حساب بانکی‌تان داشته باشید.

اول از همه: آموزش، آموزش و آموزش!

گفتیم سایتی که توسط خودتان راه اندازی شود. پس نیاز هست تا برای ساخت وبسایت با وردپرس آموزش ببینید. خب مسلما هر چقدر که خودتان بخواهید می‌توانید آموزش ببینید. می‌توانید آموزش هم نبینید و در آینده بیشتر وقتتان را بابت اشتباهات انجام شده تلف کنید. اما هر چقدر بیشتر آموزش ببینید بیشتر پیشرفت خواهید کرد چرا که راه‌و‌چاه را پیدا می‌کنید. ناگفته نماند که در بحث آموزش سراغ افرادی بروید که در این کار خودی نشان داده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند. پس درگیر شو آف‌ها و تبلیغات تو خالی نشوید. ‌;)

در هر صورت این شما هستید که مشخص می‌کنید چطور آموزش ببینید. اما برای شروع کار کافیست آموزش کار با وردپرس را ببینید. حالا چه بصورت رایگان و چه آموزش ویدیویی وردپرس تفاوت چندانی ندارد. بعد از آن کافیست آموزش سئو را ببینید و سایتتان را در گوگل به جایگاه مناسبی برسانید. پس بنا به انتخاب خودتان می‌توانید با هزینه‌ای بین ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان بابت آموزش خود هزینه کنید.

بدیهی است که اگر هزینه ۱۰۰ هزار تومانی را هم پرداخت کنید مانعی در راه‌اندازی سایت شما ندارد. اصلا می‌توانید پرداخت نکنید و آموزش‌های رایگان ما را ببینید. 🙂

خرید دامنه

شما می‌توانید فقط با پرداخت ۵ هزار تومان یک دامنه آی آر پرداخت کنید. اگر می‌خواهید دامنه بین‌المللی دات کام داشته باشید، باید چیزی حدود ۱۳۰ هزار تومان (البته با قیمت‌های فعلی) هزینه کنید. فراموش نکنید ۱۱ ترفند برای انتخاب دامنه مناسب را حتما ببینید.

خرید هاست (میزبانی وب)

معمولا برای خرید یک هاست مطمئن باید چیزی حدود ۵۰ هزار تومان بصورت ماهانه هزینه پرداخت کنید. پس ۵۰ هزار تومان دیگر هم برای خرید هاست مناسب وردپرس نگه دارید. یعنی تا اینجای کار باید ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. حالا سایت شما راه اندازی شده و باید با استفاده از یک قالب وردپرسی، محتوای سایتتان را ویترین سایت وردپرسی خود نمایش دهید.

هزینه خرید قالب وردپرس

اینجاست که باید یک قالب شیک و مناسب برای سایتتان خریداری کنید. اگر بین قالب‌های حرفه‌ای وردپرس گشت‌و‌گذاری داشته باشید، با قیمت‌هایی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان مواجه خواهید شد. فرض کنید می‌خواهید یک قالب ایرانی و محتوا محور برای سایت خود انتخاب کنید و انتخاب شما گران‌ترین قالب سایت میهن وردپرس هست. پس بدون شک قالب وردپرس آریایی انتخابی مناسب هست که قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان دارد.

هزینه خرید افزونه‌های مورد نیاز وردپرس

حالا که قالب را انتخاب کردید کافیست چند افزونه مورد نیاز برای وردپرس هم خریداری کنید. اصلا سایتی که سئو و سرعت مناسب نداشته باشد به هیچ دردی نمی‌خورد! پس باید حتما افزونه یواست سئو پرمیوم و افزونه وردپرس راکت را خریداری کنید. چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان هم برای خرید افزونه‌های ضروری وردپرس هزینه کنید و کار تمام شد! به همین راحتی!

جمع‌بندی کلی

دیدیم که برای راه اندازی یک وب‌سایت شیک و حرفه‌ای که سئو و سرعت مناسبی داشته باشد کافیست حدود ۷۰۰ هزار تومان از جیب مبارک هزینه کنیم. 🙂 تازه با پرداخت این هزینه یک وب‌سایت داریم که اصولی راه اندازی شده و از یک قالب و افزونه اوریجینال و بدون دردسر‌های بعدی استفاده کرده‌ایم که می‌دانیم در درون ذات این وب‌سایت چه خبر هست؟ چرا که خودتان این سایت را راه اندازی کردید و از چون و چند ماجرا خبر دارید. معمولا سایت‌های طراحی سایت بابت راه اندازی چنین وب‌سایتی از شما هزینه‌های چند میلیون تومانی دریافت می‌کنند. باور ندارید؟ همین الان به بخش طراحی سایت ما یک سفارش طراحی سایت با قالب آماده ارسال کنید.

پ ن: شرکت‌های طراحی سایت هم مقصر این قضیه نیستند! ما هم دپارتمان طراحی سایت داریم و برای راه اندازی یک وب‌سایت با قالب آماده هزینه‌های چند میلیون تومانی دریافت می‌کنیم و دلیل این‌کار این هست که تجربه‌ای در این زمینه داریم و در هر صورت هزینه زمانی که بابت انجام مراحل بالا و راه‌اندازی وب‌سایت صرف می‌کنیم را دریافت خواهیم کرد. اگر زمان آزاد ندارید و حاضرید بابت انجام مراحل بالا، هزینه چند میلیونی پرداخت کنید می‌توانید طراحی سایتتان را به شرکت‌های فعال در این زمینه بسپارید.

حالا کافیست روی سایتتان کار کنید و آن را به درآمد برسانید تا جبران این هزینه‌ها شود.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده