تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,266 بازدید
  • بدون نظر

Recrawl-urls

اگر وبسایت شما به تازگی راه اندازی شده است ، زمان زیادی طول می کشد تا گوگل لینک های سایت شما را بخواند و در نتایج جستجو نمایش دهد. در این مقاله قصد داریم برا شما آموزش دهیم که چطور از گوگل درخواست کنیم که آدرس های سایت ما را بازبینی کند.

چرا و چه زمانی نیاز دارید که گوگل لینک های شما را بازبینی کند  ؟

وقتی شما مطلب یا صفحه ی جدیدی در سایت خود ایجاد میکنید مدت زمان زیادی طول می کشد تا گوگل آن ها را بازبینی کند ، همین زمان برای بازبینی مطالب و صفحاتی که بروزرسانی شده اند نیز نیاز است .

زمانی که شما بطور دستی از گوگل درخواست میکنید که URL های وبسایت ما را مورد بازبینی قرار دهد، گوگل لینک های جدید شما را در صف بازبینی قرار می دهد که در صفحات نتایج گوگل ایندکس کند. ربات جستجوی گوگل لینک های شما ر تک به تک مورد بازبینی قرار می دهد تا در نتایج جستجو نمایش دهد.

برخی دلایل رایج برای درخواست از گوگل برای بازبینی لینک ها :

  • زمانی که شما یک پست یا صفحه جدید ایجاد کرده اید.
  • زمانی که در مطالب خود تغییری ایجاد کرده اید.
  • زمانی که فکر میکنید یکی از صفحات شما باید در گوگل ایندکس شود ولی اینطور نشده است.

برای دو گزینه ای که اول ذکر شد میتوانید این پروسه را بصورت خودکار توسط نقشه XML انجام دهید. گوگل برای ایندکس کردن وبسایت ها خیلی خوبه چون کارشون همینه .

به هر حال اگر متوجه بشیم که یکی از صفحاتمون بدون هیچ دلیلی در گوگل ایندکس نشده بصورت دستی از گوگل میخوایم که وبسایتمون رو مورد بازبینی (Re Crawl) قرار بده، که باعث میشه صفحاتمون به سرعت توی گوگل نمایش داده بشوند.

خب حالا دیگه وقتش رسیده که ببینیم چطور باید از گوگل بطور دستی درخواست کنیم که صفحات سایت وردپرسیمون رو مورد بازبینی قرار بده .

از گوگل بخواهید لینک های سایت وردپرسی شما را بازبینی کند

ابتدا باید سایت خود را وارد گوگل کنید تا گوگل لینک های شما را بصورت خودکار شناسایی و اندکس کند. با این حال شما میتوانید خودتان نیز بصورت دستی از گوگل درخواست بازبینی بکنید.

شما میتوانید با طی کردن مراحل زیر از گوگل درخواست بازبینی سایتتان را بکنید.

مرحله اول : با استفاده از ابزار بازرسی URL برای بازخوانی URL ها

ابزار بازبینی URL در کنسول جستجو گوگل جدید و به روز شده ( قبلا به عنوان Google webmaster شناخته شده است) موجود است. این ابزار به شما در شناسایی مسائل مربوط به URL های شما کمک می کند و راه حل هایی برای لینک های شما در گوگل ارائه می دهد.

همچنین به شما کمک می کند خطاهای وردپرس مشترک را برای URL های خود و دیگر مسائل مربوط به ایندکس URL ها را رفع کنید.

در کنسول جستجوی جدید گوگل، باید وب سایت خود را انتخاب کنید تا وضعیت شاخص URL را بررسی کنید.

توجه: اگر شما یک وب سایت ذکر شده در ابزار Google search console را ندارید، ابتدا باید آن را به عنوان یک سایت جدید اضافه کنید تا به ابزار بازرسی URL ادامه دهید.

درخواست از گوگل برای بازبینی آدرس های سایت وردرپرسی

 

پس از انتخاب سایت، باید به ابزار بازرسی URL در منوی سمت چپ بروید و URL خود را در فیلد جستجو که میخواهید بازبینی کنید اضافه کنید.

درخواست از گوگل برای بازبینی آدرس های سایت وردرپرسی

 

این اطلاعات مربوط به URL شما را دریافت می کند و آن را در داشبورد کنسول جستجوی گوگل نمایش می دهد.

اگر URL شما در گوگل باشد، یک پیام موفقیت آمیز با اطلاعات مفید در مورد لینک خود خواهید دید. شما می توانید یافته ها را گسترش دهید و ببینید آیا مسائل دیگری که باید حل شوند وجود دارد. اگر نه، سپس درخواست ارسالی از گوگل برای باز پس گرفتن و نشان دادن URL خود را مشاهده خواهید کرد.

با این حال، اگر لینک در گوگل نیست، آن را به همراه خطاها و راه حل ممکن برای نشان دادن URL سما را در گوگل نشان می دهد.

شما می توانید مسائل را حل و بررسی کنید تا دوباره پیام موفقیت آمیز را دریافت کنید. پس از آن یک درخواست ببرای ایندکس URL شما آغاز می شود، شما می توانید برای تمام URL های دیگر هم اینگونه درخواست بازبینی دهید.

مرحله دوم : ارسال نقشه سایت XML برای بازبینی URL

اگر هنوز در مورد ایندکس  URL های خود در گوگل مطمئن نیستید، می توانید به سادگی نقشه سایت XML را با URL های جدید خود به ابزار Google Webmaster ارسال کنید. نقشه سایت سریعترین راه برای دریافت URL های جدید شما در گوگل است.

برای انجام این مرحله ما افزونه Yoast Seo را به شما پیشنهاد می کنیم. Yoast Seo شامل گزینه هایی انعطاف پذیر برای تنظیم نقشه سایت شما در وردپرس است.

در پیشخوان وردپرس شما باید به قسمت سئو > عمومی > امکانات مراجعه کنید.در این قسمت شما باید نقشه های XML سایت را بر روی روشن قرار دهید.

درخواست از گوگل برای بازبینی آدرس های سایت وردرپرسی

فراموش نکنید که حتما در پایین بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

حالا شما می توانید نقشه سایت خود را با کلیک بر روی آیکون علامت سوال در کنار نقشه سایت مشاهده کنید. اگر لینک های جدید شما در این فایل نقشه قابل مشاهده باشد، میتوانید پیش بروید و آن را به ابزار Google Webmaster ارسال کنید.

درخواست از گوگل برای بازبینی آدرس های سایت وردرپرسی

 

برای ارسال نقشه XML، شما باید از کنسول جستجوی جدید گوگل دیدن کنید و به قسمت های سایت در منوی چپ بروید. به سادگی لینک XML Sitemap خود را اضافه کنید و بر روی Submit کلیک کنید.

درخواست از گوگل برای بازبینی آدرس های سایت وردرپرسی

 

این نقشه سایت از ربات های گوگل درخواست میکند مطالب جدید سایت شما را سریع تر ایندکس کند و در نتایج نمایش دهد.

توجه : نقشه سایت را فقط یک بار آپلود کنید. گوگل بطور مرتب و مداوم سایت شما را بازبینی و تغییرات جدید در مطالب و پست ها را بروزرسانی خواهد کرد .

  • انتشار :19 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط