تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,263 بازدید
  • بدون نظر

روش هایی برای دیده شدن محتوای سایت

دیده شدن محتوا در اینترنت، یکی از چالش های اصلی بازاریابان محتوا است. آن ها برای تولید محتوای خوب زمان و هزینه صرف می کنند و سرانجام می خواهند که محتوای آن ها به طور گسترده ای دیده شود. به قول مت کاتز، مهندس بخش رتبه بندی گوگل، “محتوا پادشاه است”. محتوای خوب به شدت تاثیر گذار است و باعث افزایش آگاهی مخاطبان از برند یا محصول شما می شود که در نهایت تبدیل به خریدار محصول یا خدمات شما خواهد شد. در ادامه این مقاله با سایت ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

اکنون چطور می توان مطمئن شد که محتوا به طور موثر به دست مخاطب هدف می رسد؟ چطور می توان محتوا را توزیع کرد تا سبب افزایش دیده شدن محتوا گردد؟ با ما همراه باشید تا 9 روش برای دیده شدن محتوا در اینترنت را به شما بگوییم.

 

روش هایی برای دیده شدن محتوای سایت

 

1. پست کردن محتوا در وبسایت خودتان

 

واضح ترین مکان برای شروع، وبسایت شماست. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با استفاده از تصاویر و عنوان‌های واضح، کلیک‌های بسیاری را رقم می‌زند. بازدیدکنندگان وبسایتتان را تشویق کنید تا محتوای شما را از طریق یک نوار به اشتراک گذاری اجتماعی، به اشتراک بگذارند تا به دیده شدن محتوا کمک کند.

 

2. محتوای خود را از طریق ایمیل ارسال کنید

 

اگر یک پایگاه داده مناسب با تعداد بالا در اختیار دارید، محتوای خود را از طریق ارسال ایمیل به لیست کامل یا لیست مرتبط، ترویج دهید. هنگام ارسال ایمیل همیشه از ابزارهایی برای تحلیل و آنالیز آمار ایمیل خود استفاده کنید.

 

3. در شبکه‌‎های اجتماعی به اشتراک بگذارید

 

همیشه محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی شرکت خود مانند لینکدین، فیس بوک و توئیتر به اشتراک بگذارید. از ابزارهایی برای برنامه ریزی پست‌های خود مانند Hootsuite، Buffer، Hubspot و غیره استفاده کنید. این ابزارها شما را در تحلیل و آنالیز پست‌ها و مخاطبانتان کمک خواهند کرد. قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید!

4. محتوای خود را در وبسایت‌های به اشتراک گذاری محتوا پست کنید

 

محتوای خود را در وبسایت‌هایی نظیر یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و غیره به اشتراک بگذارید. بر وبسایت‌هایی تمرکز کنید که مخاطبان هدف شما بیشتر در این وبسایت‌ها وقت می‌گذرانند.

 

5. از پست‌های حمایت شده استفاده کنید

 

همانطور که رقابت بر جلب توجه مخاطب بیشتر می‌شود، بسیاری از رسانه‌های اجتماعی پست‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. برخی از بهترین قسمت‌های محتوای خود را انتخاب کنید و آن‌ها را توسط پست‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما بیشتر در آن حضور دارند منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که اهداف مشخصی تعیین کرده‌اید و قادر به سنجش بازدهی آن هستید.

 

6. در شبکه‌‌های نمایشی و موتورهای جستجو تبلیغات انجام دهید

 

اگر چه CPC ها در حال افزایش و اثربخشی تبلیغات بنری در حال کاهش است، تبلیغات خود را در شبکه‌های دیگر تست کنید. اطمینان حاصل کنید که کدهای ردیابی و اهداف مشخصی را به درستی تعیین کرده‌اید تا بتوانید عملکرد آن را بسنجید.

 

7. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی را راه اندازی کنید

 

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک و توئیتر این امکان را به شما می‌دهند آگهی‌هایی بر اساس علایق، رفتار، موقعیت، مهارت‌های مخاطب ایجاد کنید. در حالی که این تبلیغات ممکن است برای ترویج محتوا موثر نباشند، اما با تست کردن آن می‌توانید اثربخشی آن را بسنجید.

 

8. از رسانه‌ها و وبلاگ‌ها بخواهید محتوای شما را ترویج دهند

 

محتوای خود را در قالب مقالات مطبوعاتی در رسانه‌ها منتشر کنید و با وبلاگ نویسان معتبری که ارتباط خوبی با آن‌ها دارید به اشتراک بگذارید.

9. در یک پلتفرم بازاریابی محتوا تبلیغات انجام دهید

 

مطالب خود را از طریق پلتفرم‌های بازاریابی محتوا مانند کانگورو در برخی از وبسایت‌های نمایش دهنده پر بازدید پیشنهاد دهید. این پلتفرم‌ها با استفاده از الگوریتم‌های ریاضی محتوای شما را در مرتبط‌ترین وبسایت‌ها به مخاطبانی که بیشترین احتمال علاقه به محتوای شما را دارند، پیشنهاد می‌دهند. اینگونه پلتفرم ها از مدل CPC (هزینه هر کلیک) استفاده می‌کند و جایگزین خوبی برای تبلیغات سنتی مانند تبلیغات بنری هستند.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده