تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,856 بازدید
  • بدون نظر

کلمات کلیدی طولانی در افزایش سئو

 

کلمات کلیدی طولانی شاید در نگاه اول ارزش جستجوی پایینی داشته باشند اما با استفاده صحیح از آن ها می شود ارزش بالای آن ها را متوجه شد و موجب افرایش سئو وردپرس و دریافت ترافیک ورودی بالا به سایت ما شود.

 

اهمیت کلمات کلیدی طولانی در افزایش سئو وردپرس

 

پشتیبان سایت ها و تولید کنندگان محتوا از کلمات کلیدی برای افزایش سئو صفحات وبسایت وردپرس خود استفاده می کنند.کلمات کلیدی می تواند هم دارای چند کلمه و هم یک کلمه ای باشد ، به عنوان نمونه اگر شما بخواهید نوشته یا محصولی با کلمه کلیدی سئو وردپرس در موتور جستجوی گوگل رتبه بگیرد، باید این نوشته را با کلمه کلیدی خود بهینه سازی کنید.در عین حال می توانید جدول کلمات کلیدی را با تعداد بیشتری از کلمات پر کنید.

 

به کلمات کلیدی که طولانی هستند ، کلمات کلیدی طولانی یا کلمات Long Tail می گویند،کلمات کلیدی طولانی معمولا از سه یا چهار کلمه تشکیل می شود.برای مثال اگر شما نوشته ای درباره افزایش سئو وردپرس نوشته اید،آن را با عبارت افزایش سئو وردپرس بهینه سازی می کنید.

 

اهمیت کلمات کلیدی طولانی

 

هر کسب و کار آنلاین برای حضور در فضای آنلاین و رقابت در بین نتایج موتورهای جستجو باید محتوا و وبسایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هدف گذاری کنند.این کلمات در موفقیت کسب و کارهای آنلاین می شود.

 

اکثر مدیران کسب و کارهای آنلاین در انتخاب کلمات کلیدی برای وبسایت وردپرس خود اشتباه انجام می دهند.برای انتخاب کلمات کلیدی روش های گوناگونی وجود دارد.می توانید نوشته های خود را با کلمات کلیدی کوتاه و عنوان ها بهینه سازی کنید.

 

این کلمات بسیار عمومی هستند و ترافیک ورودی بالایی برای وبسایت وردپرس شما به وجود می آورد، اما بدانید که رتبه گرفتن بین این کلمات در موتور جستجو بسیار سخت و دارای رقابت زیادی است.

 

کلمات کلیدی کوتاه دارای ترافیک ورودی بالایی هستند و موفقیت در بدست آوردن رتبه در موتور های جستجو برای این کلمات به کسب و کار شما رونق خواهد داد.

 

رسیدن به موفقیت در کلمات کلیدی کوتاه ، نیاز به زمان و همچنین صرف هزینه بالا دارد.می توان گفت بیشتر کسب و کارهایی که از کلمات کلیدی کوتاه در سایت خود استفاده کرده اند،با شکست روبرو می شوند.رقابت بین کلمات کلیدی طولانی کمتر است چرا که این کلمات نخصصی تر هستند ، این کار میتواند به افزایش سریع تر رتبه بندی گوگل کمک کند.

 

کلمات کلیدی طولانی ترافیک کمتری وارد سایت شما می کنند اما ارزش بالایی دارند چرا که صفحات خاصی از وبسایت شما را به کاربران نمابش میدهند به اصطلاح باید گفت که نرخ تبدیل بالاتری دارند.

 

تمرکز بر روی گروهی از کلمات کلیدی طولانی ترافیک ورودی بیشتری برای وب­سایت وردپرس شما به همراه دارد یا از نگاه دیگر کاربرانی که به دنبال این نوع از کلمات هستند در حالت عادی مشتری واقعی هستند و دنبال زودتر رسیدن به هدف خود هستند.

 

بر اساس یک تحقیق ۷۰ درصد از جستجو ها در موتور های جستجو این نوع کلمات هستند که همین موضوع موجب افزایش جذب کاربر حواهد شد.

 

سئوی کلمات کلیدی طولانی

 

به روشی که در آن بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی طولانی انجام می شود گفته می شود.همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برتری این روش اسبت به کلمات کلیدی کوتاه نرخ بالای تبدیل این کلمات است به تفسیر دیگر این کلمات تعداد جستجوی پایینی دارند اما در آن احتمال جذب کاربر بسیار بالاست.

 

چرا کلمات کلیدی طولانی برای سئو مهم هستند، چرا که:

 

  • در استفاده از کلمات کلیدی طولانی کاربرانی مورد هدف قرار می گیرند که بدنبال دریافت خدمات در وبسایت شما هستند ، روند جذب این کاربران بسیار آسان تر خواهد بود.

 

  • کلمات کلیدی طولانی دارای اهمیت زیادی در تبلیغات گوگل ادوردز هستند.در تبلیغات گوگل هزینه هر کلمه با توجه به رقابتی که وجود دارد دارای تفاوت است،می شود با انتخاب کلمات کلیدی طولانی هزینه پایینی به گوگل پرداخت کرد و بازدهی بیشتری دریافت کرد حضور در صدر نتایج جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی طولانی بسیار سریع اتفاق می افتد.

 

چگونه از کلمات کلیدی طولانی در سایت خود استفاده کنیم؟

 

با بررسی و تحقیق لیستی از کلمات کلیدی طولانی ایجاد کنید.جهت انتخاب بهترین کلمات به این موارد توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده شما در سایت و محتوای سایت شما پاسخ کدامیک از سوالات کاربر هست و چقدر میتواند مفید باشد.

 

اگر توانایی تولید محتوای جذاب دارید می توانید با توجه به کلمات دارای ارزش جستجوی بالاتر اقدام به تولید محتوای مناسب و مرتبط کلمات کلیدی کنید.هم چنین می توانید جهت هدف گذاری به سایت خود بر اساس کلمات کلیدی طولانی باید نکات زیر را رعایت کنید.

 

  • تنوع در عنوان ها

از ترکیب های گوناگون برای عنوان هر صفحه استفاده کنید. این کار در صورتیکه سایت خود را برای یک کلمه تک کلمه بهینه نکرده اید بسیار مفید است.

 

  • ترکیب کلمات کلیدی طولانی در محتوا

رعایت کردن این نکته افزایش ورود کاربر به سایت شما را در پی خواهد داشت.ترکیب کلمات کلیدی طولانی با محتوای سایت شما باعث افزایش رتبه شما در بین نتایج موتور جستجو و در نتیجه افزایش ورود کاربر به سایت شما را در پی خواهد داشت هم چنین استفاده از ترکیب مختلف کلمات کلیدی طولانی ، به تولید محتوای جذاب کمک خواهد کرد.

 

  • قراردادن کلمه کلیدی طولانی در تمامی عناصر سایت

هنگام انتشار محتوا در سایت خود به قرار گرفتن کلمات کلیدی طولانی در قسمت های مختلف مثل هدینگ ، ALT تصاویر ، عنوان تصاویر و … دقت کنید.

 

  • متنوع بودن در لینک های داخلی

هنگام دادن لینک داخلی به یک نوشته یا صفحه با کلمه کلیدی طولانی ، هیچوقت از کلمات تکراری استفاده نکنید. کلمات کلیدی طولانی را می توان با عبارات مختلفی از آن ها برای لینک دهی داخلی خود استفاده کرد.

 

در پایان پیشنهاد می شود با توجه به نکته های گفته شده در آموزش وردپرس بالا از کلمات کلیدی طولانی برای سایت خود استفاده کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشید.

موفق باشید.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده