تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,550 بازدید
  • بدون نظر

درود بر شما. اگر قصد راه اندازی یک وبسایت اینترنتی را دارید. اولین سوالی که موقع خرید هاست به ذهن شما می‌رسه بحث انتخاب پلن میزبانی وب هست و اینکه چقدر فضای هاست برای شروع کار نیاز داریم. در این مقاله در رابطه با سوالاتی که موقع خرید هاست دارید توضیحاتی خواهم داد. باشد که راهنمای روشنی برای شروع کار شما در زمینه انتخاب بهترین هاست برای سایتتان باشد. 🙂فضای هاست

در این مطلب می‌خوانید:

  • در هر صورت میزان فضای مناسب برای راه اندازی یک وب‌سایت چقدر هست؟
  • هاست دانلود را فراموش نکنید!
  • هاست پیشنهادی میهن وردپرس چیست؟

ایده آل گرا نباشید! بعدا می‌توانید ارتقا دهید!

قبل از هر چیز این نکته را در نظر داشته باشید که ۹۹.۹۹٪ سایت‌های سرویس دهنده هاستینگ، امکان ارتقا پلن هاستینگ را بعد از خرید به شما می‌دهند. در نظر داشته باشید که این‌کار معمولا با پرداخت ما به تفاوت پلن هاستینگ شماست. مثلا اگر یک هاست ماهانه ۵۰ هزار تومان خریداری کرده باشید و بخواهید همین امروز آن‌را به پلن ۱۰۰ هزار تومانی ارتقا دهید کافیست مابقی مبلغ یعنی ۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

نکته: در صورتی که ۱۵ روز از یک ماه شما گذشته باشد شما باید فقط ۲۵ هزار تومان بابت ۱۵ روز باقیمانده را پرداخت نمایید. این قانون سیستم WHMCS هست که اکثر هاستینگ‌ها در حال حاضر از این سیستم برای مدیریت کاربرانشان استفاده می‌کنند.

در هر صورت میزان فضای مناسب برای راه اندازی یک وب‌سایت چقدر هست؟

باید ببینید خودتان چقدر فضا نیاز دارید؟ مثلا فکر می‌کنید می‌خواهید چقدر ویدیو یا تصویر روی سایتتان آپلود کنید؟ اگر یک وبسایت آپلود ویدیو دارید و فکر می‌کنید در یک‌ماه آینده ۵ گیگابایت اطلاعات روی سایتتان آپلود می‌کنید پس بهتر است یک هاست با فضای ۵ گیگابایت یا بیشتر خریداری کنید.

اگر نمی‌دانید چقدر فضا نیاز دارید پس بهتر است صرفه‌جویی کرده و یک هاست با فضای ۱ گیگابایت برای شروع کار خریداری کنید. معمولا وردپرس و قالب‌های حرفه‌ای وردپرس به یک هاست ۵۰۰ مگابایتی نیاز دارند و برای شروع بارگذاری اطلاعات روی سایتتان هم ۵۰۰ مگابایت در نظر می‌گیریم. در کل یک هاست با فضای یک گیگابایت برای شروع کسب‌و‌کار اینترنتی کافیست.

هاست دانلود را فراموش نکنید!

بهتر هست از یک هاست دانلود در کنار هاست اصلی سایتتان استفاده کنید و وردپرس را به هاست دانلود متصل کنید. اینکار باعث می‌شود تا نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای هاست اصلی سایتتان نداشته باشید.

هاست پیشنهادی میهن وردپرس چیست؟

بارها و بارها این سوال از ما پرسیده می‌شود که کدام هاستینگ را پیشنهاد می‌کنیم. در حال حاضر متاسفانه خدمات میزبانی وب و هاستینگ نداریم اما برای داشتن یک انتخاب عالی، سعی می‌کنیم هر چند وقت یکبار سایت‌هایی که مشتریان استفاده می‌کنند را بررسی کرده و بهترین هاستینگ را در پنل کاربری شما معرفی کنیم.

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده