تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,372 بازدید
  • بدون نظر

نمایش اطلاعات هاست سایتنمایش اطلاعات هاست سایت وردپرس

گاهی هنگام کار با سایت وردپرس ممکن است نیاز به یافتن اطلاعات سیستم در مورد میزبان سایت وردپرس خود داشته باشید. برای مثال بخواهید بدانید چه نسخه ای از php روی سرور نصب شده,محدودیت اندازه فایل آپلودی چه میزان است و یا تنظیمات لینک یکتا چگونه است. داشتن این اطلاعات باعث حل سریع خطاهای وردپرس میشود بر همین اساس در این مقاله ما به شما روش فراهم کردن سریع اطلاعات سیستم برای سایت وردپرس را آموزش میدهیم.

اولین کار نصب و راه اندازی افزونه  System Snapshot Report میباشد که تنظیماتی برای این افزونه پیکربندی نشده است. پس از فعال سازی به ابزار> Snapshot برای دیدن اطلاعات سیستم بروید.

نمایش اطلاعات هاست سایت

میتوانید اطلاعات سیستم را در فایل متن با کلیک روی  Save Snapshot File ذخیره کنید. همچنین میتوانید برای انتخاب تمام داده هایی که میخواهید کپی کنید روی  Highlight Data کلیک کنید.

بدست آوردن اطلاعات کامل php در وردپرس

هنگام در خواست پشتیبانی این امکان وجود دارد که توسعه دهندگان در مورد اطلاعات اضافی php  بپرسند. اگر به اطلاعات دقیقتری در مورد php نیاز دارید میتوانید با نصب افزونه ()WordPress phpinfo بدست آورید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید در ابزار> () phpinfo نمایش داده میشود.

نمایش اطلاعات هاست سایت

ما متوجه سر در گم شدن برخی مبتدیان در هنگام پرسیدن توسعه دهندگان در مورد این اطلاعات شده ایم. از این پس دیگر نگران بدست آوردن این اطلاعات نباشید. 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده