تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 1,233 بازدید
  • بدون نظر

بعضی از دوستان قصد دارند موقع طراحی بخشی از سایتشان، فقط قسمتی محدود از عنوان مطالب را نمایش دهند. در چنین مواقعی یا باید مواظب باشیم تا عنوان مطالب از حد معمول فراتر نرود و یا از قالب بخواهیم کاراکتر‌های عنوان نمایشی را محدود کند.

صد البته این راه حل که از قالب بخواهیم عنوان را محدود نمایش دهد بهتر هست. چرا که تاریخ نشان داده که مشخص کردن قوانین برای سیستم‌ها بسیار ساده‌تر از قانون گذاری برای انسان‌هاست. در این آموزش یکسری قوانین برای قالب وردپرس طراحی شده‌مان در نظر می‌گیریم تا عنوان نمایشی مطالب را بصورت محدود نمایش دهد. با من همراه باشید.محدودیت کاراکتر عنوان مطالب

محدودیت کاراکتر عنوان مطالب

برای محدود کردن کاراکتر عنوان مطالب فقط کافیست یک فانکشن بسازیم و سپس آن فانکشن را در بخش‌های مختلف سایتمان صدا بزنیم. خب اول فایل functions.php موجود در پوشه قالب سایتتان را باز کرده و این کد را به آن اضافه کنید:

<?php function mw_title($char) { $title = get_the_title($post->ID); $title = substr($title,0,$char); echo $title; } ?>

حالا در قالب سایتتان کد php the title را پیدا کرده و هر جایی که می‌خواهید عنوان را محدود کنید، به جای the title کد زیر را قرار دهید.

<?php mw_title(20); ?>

در بالا من مشخص کردم که کاراکتر عنوان را به ۲۰ عدد محدود کن. شاید بخواهید این عدد را کمتر یا بیشتر کنید. پس تصمیم با شماست. می‌توانید به جای 20 هر عددی که دوست دارید را وارد کنید.

موفق باشید. 🙂

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده