تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,087 بازدید
  • بدون نظر
بهینه سازی صفحات فرود وردپرس

 

فصل تعطیلات یکی از مهمترین مراحل سال برای بازاریابان است. این زمان زمانی است که بسیاری از تجارت ها شلوغ ترین ماه ها را در معرض فروش قرار می دهند. اشتباهات در این دوره می تواند به راحتی هزینه کسب و کار شما را کم کند. به همین دلیل است که شما باید تمام کارهایی که در اختیار شماست انجام دهید تا فصل تعطیلات را هموار کنید . در ادامه مقاله با ایکس اسکریپت همراه شوید.

 

برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار در فروش خدمات و محصولات، صفحات فرود بسیار مهم هستند! آنها باید سریع باشند، قابل اعتماد و مهمتر از همه، چشم اندازها را به مشتریان انتقال دهند. کار ساده ای برای رسیدن به این هدف نیست، اما در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این فصل تعطیلات به شما ارائه خواهیم داد.

 

بهینه سازی صفحات فرود وردپرس

تجزیه و تحلیل ترافیک گذشته

 

شما باید در طول فصل های تعطیلات، ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید. بیشتر به عقب برگردید، بهتر است. برای این منظور از Google Analytics یا افزونه وردپرس مشابه استفاده کنید. به این ترتیب، شما می توانید بینش بسیار خوبی در مورد وضعیت خود داشته باشید و اطلاعاتی از جمله زمان اوج افزایش، مقادیر سفارشات به طور متوسط، موقعیت مشتریان، فاصله بین بازدیدها و خریدها  اطلاع پیدا میکنید.

 

ایجاد حس اضطراری

 

صفحه اصلی شما بایستی به گونه ای باشد که با مشتریان تان همانند تبلیغات شما ارتباط برقرار کند. این باید آنها را از تبلیغات و پیشنهادات تعطیلات خود یادآوری کند و آنها را از این واقعیت آگاه کند که تا روز بزرگ، زمان زیادی را صرف نکرده اند.همیشه خودتان و سایتتان را برای شلوغ ترین تعطیلات آماده کنید.

 

استفاده از تم رنگ های تعطیلات و تصاویر فصلی

 

 استفاده از رنگ های تعطیلات و اضافه کردن برخی از تصاویر فصلی که محیط مناسب را ایجاد می کنند، که خریداران را به خاطر خرید محصولات خود و یادآوری کاهش احتمالی سبد خرید یادآوری می کند،بسیار مهم است . اگر می خواهید که کاربری درگیری بیشتری با سایت داشته باشد، ساختار بندی مناسب خیلی مهم است.

 

مرتبط بودن

 

اگر چیزی را در تبلیغات خود تبلیغ می کنید، مطمئن شوید که صفحه اصلی آن را ارائه می دهد. این که آیا این پیشنهاد ویژه یا فقط یک قطعه اطلاعات است، مطمئن شوید که آگهی شما مطابق با صفحه است. مردم می خواهند پیام های مربوط به آنچه را که آنها جستجو می کنند را ببینند. اجازه ندهید که آنها به صفحه شما بیایند و چیزی را که آنها به دنبال آن نیستند ببینند و یا شاید هرگز آنها را باز نکنند . بنابراین هزینه های تبلیغاتی خود را هدر ندهید!

 

پیشنهادات و انتقادات برجسته

 

ثابت شده است که فروش شما افزایش خواهد یافت اگر بزرگترین تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات در صفحات فرود خود را برجسته کنید و همچنین آنها را به طور واضح قابل مشاهده کنید، به خصوص اگر شما از طریق تبلیغات تعطیلات خود را بازاریابی کنید. وقتی یک بازدید کننده از طریق آگهی به صفحه شما هدایت می شود، احتمالا می خواهد چیزی را که در آن ارائه شده است، ببیند. اجازه ندهید که آنها نتوانند چیزی را که دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند.

 

محتوای مرتبط را قابل دسترس کنید

 

تمامی اطلاعاتی که لازم است کاربران هنگام بازدید از تبلیغات شما در صفحه فرود بدانند و البته مکانی هایی که از نظر سئو مهم می باشند، را قرار دهید تا مجبور نباشد که برای بدست آوردن اطلاعات اضافی به سایتی دیگری مراجعه کنند .

 

صفحات فرود متحرک دوستانه ایجاد کنید

 

امروزه تمام تکنولوژی ها به سمت تلفن همراه حرکت می کند؛ بنابراین در گذشته گیر نکنید. بسیاری از مشتریان تنها از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند و از طریق دستگاه های تلفن همراه خود را کامل می کنند ،بنابراین نمی توانید تلفن همراه را نادیده بگیرید .

 

امیدوارم این مقاله براتون مفید واقع شده باشه موفق باشید .

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده