تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,239 بازدید
  • بدون نظر

وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

آیا می خواهید ویدیو مرکزی را در وردپرس قرار دهید؟ به طور پیش فرض، اگر عرض ویدئو شما کمتر از منطقه مقاله شما باشد، سپس وردپرس به طور خودکار آن را به سمت چپ منتقل می کند و سمت چپ اضافی سفید را در سمت راست قرار می دهد. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ویدیو را در وردپرس قرار دهید.

به طور پیش فرض زمانی که یک ویدیو را در وردپرس قرار می دهید، به طور خودکار آن ویدئو در سمت راست ترازبندی و به نمایش گذاشته می شود. به طور کلی بهتر است ویدیوها به طور مستقیم در وردپرس آپلود نشوند. به این ترتیب، بگذارید ببینیم چگونه می توانید ویدیو را در وردپرس به هم متصل کنید یا آن را گسترده تر کنید تا در محتوای شما خوب به نظر برسد.

نحوه ترازبندی ویدئو در مرکز وردپرس

اگر می خواهید ویدئوی خود را درعرض منطقه محتویات خود پر کنید، بهترین راه این کار این است که به جای استفاده از قرار دادن کد فیلم ، یک ویدیو YouTube یا Vimeo را مستقیما در ویرایشگر پست اضافه کنید. به سادگی با وارد کردن URL، وردپرس به طور خودکار سعی می کند ویدیو را متناسب با ناحیه محتوا شما نمایش دهد.

وسط چین کردن ویدیو در وردپرس
با این وجود گاهی اوقات به دلیل یک یا چند مورد ممکن است لازم باشد از کد برای نمایش فیلم های خود استفاده کنید. در این مورد، شما باید تعدادی HTML ساده را در اطراف کد ویدیو اضافه کنید.

برای این کار، در نوشته یا برگه خود روی تب متن رفته و کد زیر را در کنار کد فیلم قرار دهید.

حال تغییرات خود را ذخیره کنید و پیش نمایش نوشته یا صفحه را مشاهده کنید.  مشاهده میکنید ویدیوی شما به صورت منظم در مرکز ناحیه محتوا شما قرار گرفته است.

همچنین میتوانید عرض ویدئو خود را به صورت دستی افزایش دهید تا متناسب با ناحیه محتوا باشد. تنها با تغییر و یا افزودن پارامتر width در کد ویدئو  این عمل امکان پذیر است.

اگر ویدیو را به طور مستقیم در وردپرس آپلود کنید، می توانید با استفاده از شورتکد ویدیو عرض آن را افزایش دهید. پس از قرار دادن ویدیو خود با استفاده از رسانه آپلود پیش فرض وردپرس، در بخش ویرایشگر روی تب “متن” کلیک کیند و پارامتر width را در شورتکد ویدئو افزایش دهید.

وسط چین کردن ویدیو در وردپرس

موفق و پیروز باشید.

  • انتشار :29 نوامبر 18
  • دسته بندی :
  • نویسنده :پیش‌فرض سایت
پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط