تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,190 بازدید
  • بدون نظر

اضافه کردن کپچا فارسی گوگل به وردپرس

 

اضافه کردن کپچا فارسی گوگل به وردپرس

 

یکی از راه های مقابله با اسپم ها استفاده از کپچا هست. حتما کپچا زیبای گوگل را دیده اید همانطور که میدانید کپچا گوگل بسیار قدرتمند است و مانع از کار اسپم ها می شود ما امروز روش هایی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن بتوانید کپچای فارسی گوگل را به وردپرس خود اضافه کنید. در ادامه با وب سایت ایکس اسکریپت همراهه شوید.

 

اضافه کردن کپچا فارسی گوگل به وردپرس

 

روش اول: اضافه کردن کپچا فارسی گوگل به وردپرس با افزونه

 

یکی از مواردی که وردپرس را نسبت به دیگر سیستم های مدیریت محتوا محبوب تر جلوه می دهد افزونه های فراوان آن است. شما می توانید با استفاده از افزونه WP Recaptcha Integration کپچای محبوب گوگل را به وردپرس خود اضافه کنید این افزونه به شما کمک می کند تا کپچا فارسی گوگل، را به وردپرس خود اضافه کنید.

 

یکی از قابلیت های خوب این افزونه این است که شما می توانید انتخاب کنید فرم کپچای گوگل به کدام قسمت های سایت اضافه شود و زبان آن چه باشد. کار با این افزونه بسیار ساده است فقط کافیست آن را از مخزن وردپرس نصب و فعال کنید. بعد از فعالسازی افزونه شما ابتدا باید یک Secret key و Site key کپچا را از گوگل دریافت کنید و در اختیار افزونه بگذارید.

 

روش دوم: قرار دادن اسکریپت فارسی کپچا

 

اگر کپچایی که شما در فرم هایتان استفاده می کنید به زبان دیگری غیر از فارسی است و می خواهید آن را فارسی کنید باید اسکریپت زیر را قبل از فرم قرار دهید.

 

<script src="https://www.google.com/recaptcha/api.js?hl=fa"></script>

 

برای مثال شما شورتکد یک افزونه فرم ساز را در یک برگه قرار داده اید. برای اینکه بتوانید کپچا آن را فارسی کنید باید اسکریپت بالا را قبل از شورتکد در برگه مورد نظر قرار دهید. مانند تصویر زیر:

 

اضافه کردن کپچا فارسی گوگل به وردپرس

Avatar

درباره نویسنده : Mahdi

اگر زمین می خوری به این معنا نیست که شکست خوردی. اگر زمین خوردی و بلند نشدی شکست خورده ای!!

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط