تبلیغ جدید خرید هاست ارزان
  • 2,199 بازدید
  • بدون نظر

نمایش کاربران آنلاین وردپرس

احتمالا در برخی از سایتها لیست اعضاء یا کاربران آنلاین را در ستون کناری سایت دیده اید این قابلیت بیشتر در سایتهای آموزشی، خدماتی، موسیقی و فیلم به چشم می خورد در وب سایت وردپرسی نیز می توان با استفاده از افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس در برگه و پیشخوان User Online این قابلیت کاربردی را ایجاد کرد حتی می توان لیست تمام کاربران آنلاین عضو و غیرعضو را در برگه ای به همراه تاریخ و ساعت دقیق برخط شدن و آدرس صفحه یا مسیری که هم اکنون در حال مشاهده آن است را نمایش داد. امکان نمایش خلاصه ای از آمار مانند: تعداد کل کاربران آنلاین با تفکیک عضو یا مهمان و تعداد ربات موتورهای جستجو موجود در سایت، نمایش تاریخ ساعت و تعداد بیشترین کاربر آنلاین سایت توسط پلاگین امکان پذیر است جهت معرفی بیشتر و نحوه استفاده با ما همراه باشید.

 

افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس

توسط پلاگین WP-UserOnline می توان لیستی از اعضاء انلاین را در برگه و یا داشبورد وردپرس نمایش داد، پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات و سپس User Online می توان آدرس صفحه نمایش کاربر برخط به همراه جزئیات مورد نمایش از کاربر عضو در لیست و المان جداکننده انواع کاربران را تعیین کرد. در صفحه اصلی پیشخوان وردپرس و قسمت در یک نگاه نیز می توان به آمار و کاربران آنلاین دسترسی داشت.
برای نمایش آمار کاربران آنلاین از طریق ابزارک می توانید از افزونه Visitors Online by BestWebSoft استفاده کنید. این پلاگین امکان آمارگیری از بازدیدکنندگان آنلاین عضو یا مهمان و ربات موتورهای جستجو مانند گوگل را دارد.

 

پیش‌فرض سایت

درباره نویسنده : پیش‌فرض سایت

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

مطالب بیشتر از همین نویسنده
مطالب مرتبط